Οι εγγραφές στο Robotakia Summer Camp 2024 συνεχίζονται!

Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμάσαμε για τους μαθητές μας, με πολλή αγάπη και κέφι, ένα μοναδικό Summer Camp!
Μάθε περισσότερα

Οι μαθητές του “Εισαγωγικά εργαστήρια κατασκευών και προγραμματισμού για παιδιά 4-6 ετών” έφτιαξαν ένα project με θέμα το “Windy ο ανεμόμυλος που ήθελε να πετάει!” 

Το project μας αποτελεί αναπαράσταση ενός παραμυθιού. 

Μια φορά κι έναν καιρό, στην εξοχή, βρισκόταν ένας ανεμόμυλος που ονομαζόταν Windy. Κάθε μέρα, παρακολουθούσε τα αεροπλάνα να ανεβαίνουν ψηλά, αφήνοντας ίχνη λευκών σύννεφων στο πέρασμά τους. Ονειρευόταν να εξερευνήσει τους απέραντους ουρανούς και να συναντήσει νέους φίλους. Μια ηλιόλουστη μέρα, εντόπισε ένα γυαλιστερό αντικείμενο να γλιστράει χαριτωμένα στον ουρανό. Ήταν ένας δορυφόρος, που έλαμπε σαν αστέρι. Αποφασισμένος να κάνει έναν νέο φίλο, ο Γουίντι ρύθμισε τα πανιά του για να πιάσει τον άνεμο ακριβώς δεξιά και περιστράφηκε πιο γρήγορα από ποτέ. Έτσι, ο Windy εκτοξεύτηκε στον αέρα, όπου εντόπισε ξανά τον δορυφόρο. Αυτή τη φορά, ήταν πιο κοντά. Με ένα απαλό αεράκι, ο Windy πλησίασε τον δορυφόρο, συστήνοντας τον εαυτό του με ένα χαρούμενο βουητό. Ο δορυφόρος αναβόσβησε τα φώτα του με έκπληξη, ενθουσιασμένος που συνάντησε τον Windy. Καθώς ο Windy και ο δορυφόρος στροβιλίζονταν στον ουρανό, άκουσαν ένα βουητό στο βάθος. Ένα αεροπλάνο τους ακολουθούσε με τους κινητήρες του να βρυχώνται από δύναμη. Το αεροπλάνο κάλεσε τον Windy και τον δορυφόρο να συμμετάσχουν στο ταξίδι του. Μαζί, πέταξαν στον ουρανό, εξερευνώντας νέους ορίζοντες. Όταν ο ήλιος άρχισε να δύει, ο Windy και οι νέοι φίλοι του αποχαιρέτησαν ο ένας τον άλλον υποσχόμενοι να συναντηθούν ξανά σύντομα. Με μια χαρούμενη δίνη, ο Windy επέστρεψε στο χωριό του, χαρούμενος με την περιπέτεια που έζησε! 

Εκπαιδευτικά οφέλη 

Μέσα από το συγκεκριμένο project τα παιδιά έρχονται σε επαφή με βασικούς κανόνες μηχανικής και φυσικής. Μαθαίνουν ότι μια κατασκευή για να δουλέψει χρειάζεται ένα μηχανισμό. Ο μηχανισμός αυτός αποτελείται από άξονες, κινητήρα, εγκέφαλο και γρανάζια. Αντιλαμβάνονται ότι οι μηχανισμοί δουλεύουν είτε χειροκίνητα είτε με εντολές που θα δώσουμε μέσω tablet φτιάχνοντας έναν κώδικα. Συνάμα αναπτύσσουν τις κινητικές τους δεξιότητες και τη φαντασία τους! 

Τεχνικές πληροφορίες  

Ανεμόμυλος : Με το kit early simple machines  κατασκευάσαμε έναν ανεμόμυλο. Η κατασκευή λειτουργεί χειροκίνητα. Με τη σωστή σύνδεση των γραναζιών και των αξόνων περιστρέφουμε το φτερό δεξιά και αριστερά. 

Αεροπλάνο: Με το kit early simple machines  κατασκευάσαμε ένα αεροπλάνο. Ενώνοντας γρανάζια, άξονες και τροχαλίες καταφέραμε να γυρίσουμε χειροκίνητα τους έλικες. 

Satellite: Η κατασκευή αυτή αποτελείται από WeDo parts. Η κατασκευή  αυτή  αναπαριστά την κίνηση ενός διαστημόπλοιου και ενός δορυφόρου. Στη βάση είναι τοποθετημένο το hub και στο πλάι του είναι στερεωμένος κάθετα ο κινητήρας. Με τον τρόπο αυτό ο κινητήρας δίνει κάθετη κίνηση στην κατασκευή. Αυτό το χρειαζόμαστε για να δώσουμε την αίσθηση στα δύο αντικείμενα (δορυφόρο και διαστημόπλοιο) ότι είναι στον αέρα και πετούν. Στον άξονα του κινητήρα έχουμε τοποθετήσει ένα μικρό γρανάζι, το οποίο δίνει κίνηση σε ένα μεγαλύτερο, wheel gear. Η τεχνική αυτή λέγεται gear down και πετυχαίνουμε μια πιο αργή αλλά σταθερή κίνηση. Καθώς περιστρέφονται τα γρανάζια, κινούν το πάνω μέρος της κατασκευής, στο οποίο έχουμε ενώσει δύο άξονες αντικριστά. Ο ένας κρατάει τον δορυφόρο και ο άλλος το διαστημόπλοιο. Έτσι, καταφέρνουμε να περιστρέψουμε το satellite γύρω γύρω. 

Εργαστήρια ρομποτικής

οι εγγραφές ξεκίνησαν

Εξ'
αποστάσεως