Οι εγγραφές στο Robotakia Summer Camp 2024 συνεχίζονται!

Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμάσαμε για τους μαθητές μας, με πολλή αγάπη και κέφι, ένα μοναδικό Summer Camp!
Μάθε περισσότερα

Οι μαθητές του τμήματος Ρομποτική με Lego Spike Prime και Scratch για παιδιά Δ’ Δημοτικού έφτιαξαν ένα project με θέμα τα παιχνίδια, το “Game Zone”! 

Εκπαιδευτικά οφέλη 

Μέσα από τις κατασκευές, τα παιδιά γνωρίζουν θεμελιώδεις αρχές μηχανικής και προγραμματισμού! Με τη σύνδεση του hub με τους κινητήρες, αλλά και αισθητήρες, παρατηρούν την κίνηση της κάθε κατασκευής και μαθαίνουν να εξηγούν. Παράλληλα, μέσω του κώδικα, ενισχύουν τη μαθηματική τους σκέψη, καθώς χρειάζεται να χρησιμοποιούν αριθμούς για τις περιστροφές, το χρόνο και έννοιες όπως οι μεταβλητές. 

Το project μας αποτελεί αναπαράσταση ενός παιχνιδόκοσμου! 

Σε ένα μακρινό μέρος βρισκόταν Game zone γεμάτο με παιχνίδια και διασκέδαση για όλους τους επισκέπτες του.  Ανάμεσα στα πολλά παιχνίδια που προσέφερε, ξεχώριζε το δημοφιλές Apple Catching. Σε αυτό το παιχνίδι, μια μικρή μηχανή ρίχνει μήλα από έναν εντυπωσιακό μηχανισμό, και οι παίκτες έπρεπε να τα πιάσουν στα καλάθια τους πριν φτάσουν στο έδαφος. Ήταν ένα παιχνίδι γεμάτο ενθουσιασμό και ανταγωνισμό, με τους παίκτες να αγωνίζονται για να συλλέξουν τα μήλα με γρήγορες κινήσεις. Ένα άλλο δημοφιλές παιχνίδι ήταν το Whack-a-Mole, όπου μια σειρά από γρανάζια πετάγονταν σε τυχαία χρονικά διαστήματα, και οι παίκτες έπρεπε να τα χτυπήσουν με ένα μικρό σφυρί. Ήταν ένα παιχνίδι που απαιτούσε γρήγορη αντίδραση και καλή συγκέντρωση, καθώς τα γρανάζια περιστρέφονταν με γρήγορο ρυθμό και οι παίκτες έπρεπε να είναι ευέλικτοι και εύστοχοι στο χτύπημά τους. Το τρίτο παιχνίδι που έκλεψε τις καρδιές των επισκεπτών ήταν η Robotina, μια διάσημη κούκλα που έπαιζε ‘Αγαλματάκια Ακούνητα’. Σε αυτό το παιχνίδι, οι παίκτες έπρεπε να αλλάζουν θέση πριν η κούκλα γυρίσει το κεφάλι της, δημιουργώντας έναν εντυπωσιακό και αστείο αγώνα κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.  

Τεχνικές και λειτουργίες 

Apple Catching Σε αυτό το παιχνίδι, πέφτουν μήλα και οι παίκτες έχουν μπροστά τους το microbit ως κονσόλα πρέπει να καταφέρουν να πιάσει τα μήλα που πέφτουν από τον ουρανό σε ένα καλάθι. Κάθε φορά που το ρομπότ πιάνουν ένα μήλο, ανταμείβεται με έναν πόντο. Χρησιμοποιήθηκε εξοπλισμός Microbit, στον οποίο προγραμματίστηκαν τα πλήκτρα με κατευθύνσεις δεξιά και αριστερά. Δημιουργήθηκε επίσης μια μεταβλητή που αντιπροσωπεύει το καλάθι, το οποίο κινείται με τα πλήκτρα. Ο προγραμματισμός έγινε στο MakeCode με κάθετο κώδικα. 

WhackaMole: Μια σειρά από γρανάζια πετάγονταν σε τυχαία χρονικά διαστήματα, και οι παίκτες έπρεπε να τα χτυπήσουν με ένα μικρό σφυρί. οι παίκτες έχουν ένα λεπτό για να χτυπήσουν όσα περισσότερα γρανάζια μπορούν. Τα γρανάζια είναι διαφορετικού μεγέθους και αντιστοιχούν σε διαφορετικούς πόντους, με τα μικρότερα να δίνουν λιγότερο χρόνο αλλά περισσότερους πόντους. Ο στόχος είναι να χτυπήσουν όσα περισσότερα γρανάζια μπορούν, προσπαθώντας να συγκεντρώσεις τους περισσότερους πόντους εντός του χρονικού ορίου. Χρησιμοποιήθηκαν οι μεγάλοι και μεσαίοι κινητήρες (large και medium motors), προγραμματισμένοι να λειτουργούν σε τυχαίο χρόνο, με αλλαγή της χρονικής διάρκειας κάθε κινητήρα ώστε να μην ανεβαίνουν ταυτόχρονα τα γρανάζια προς τα πάνω. 

Trick your robot: Οι παίκτες παίζουν με το ρομπότ κούκλα, το γνωστό παιχνίδι αγαλματάκια ακούνητα. Το ρομπότ γυρνάει το κεφάλι του και ο παίκτης μετακινεί την φιγούρα του δεν πρέπει όμως να τον δει, καθώς αν δει η κίνηση, ο παίκτης χάνει το παιχνίδι. Χρησιμοποιήθηκαν οι κινητήρες (motors) για το κεφάλι που γυρνάει σε τυχαίο χρόνο, ο αισθητήρας πίεσης που ενεργοποιεί τον δεύτερο κινητήρα για την κίνηση της φιγούρας του παίκτη και ο αισθητήρας απόστασης ο οποίος όταν γυρνάει το κεφάλι του το ρομπότ μας αν εντοπίσει την φιγούρα του παίκτη να κινείτε χάνει. 

Εργαστήρια ρομποτικής

οι εγγραφές ξεκίνησαν

Εξ'
αποστάσεως