Οι εγγραφές στο Robotakia Summer Camp 2024 συνεχίζονται!

Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμάσαμε για τους μαθητές μας, με πολλή αγάπη και κέφι, ένα μοναδικό Summer Camp!
Μάθε περισσότερα

Οι μαθητές από τα εργαστήρια “Προγραμματισμός με Scratch Jr για μαθητές Α΄, Β΄ Δημοτικού” συνεργάστηκαν εξ αποστάσεως και έφτιαξαν τη δική τους μακέτα για το φεστιβάλ Robotakia 2024. Έφτιαξαν ένα έργο με θέμα ένα στοιχειωμένο κάστρο! Στόχος τους ήταν να νικήσουν τις κακές νυχτερίδες, διώχνοντάς τες με τη μαγική σφαίρα και έτσι να καταφέρουν να κλέψουν το μαγικό βιβλίο του μάγου και να μάθουν όλα τα μυστικά του! 

Εκπαιδευτικά οφέλη:  

Μέσα από τα μαθήματα προγραμματισμού τα παιδιά εξοικειώνονται με την τεχνολογία και αποκτούν βασικές υπολογιστικές γνώσεις. Μαθαίνουν απλούς όρους και έννοιες προγραμματισμού φτιάχνοντας ιστορίες ή παιχνίδια! Στα μαθήματα δημιουργούμε αναπαραστάσεις γνωστών παραμυθιών και οι μαθητές τα βλέπουν να ζωντανεύουν μπροστά τους! Επίσης, επεξεργαζόμαστε εικόνες και φτιάχνουμε τα δικά μας γραφικά ή τους δικούς μας ήρωες και τους δίνουμε κίνηση, φτιάχνοντας απλούς ή πιο σύνθετους κώδικες. Έτσι, τα παιδιά γνωρίζουν με τρόπο διασκεδαστικό τόσο τον προγραμματισμό σε σειρά όσο και τον παράλληλο προγραμματισμό.  

Θέμα μακέτας: 

“Το στοιχειωμένο κάστρο” 

Μια φορά και έναν καιρό σε έναν κόσμο μακρινό αλλά και μαγικό υπήρχε ένας μάγος. Ο μάγος αυτός ήταν πλακατζής και ήθελε να στοιχειώνει το δάσος, για να τρομάζει τους ανθρώπους! Έτσι κι έγινε! Με ένα άμπρα κατάμπρα όλα έγιναν τρομακτικά! Ειδικά τις νύχτες έβγαζε έξω τις αγαπημένες νυχτερίδες του και εκείνες κυνηγούσαν και τρόμαζαν τους κατοίκους! Τα δέντρα είχαν μάτια και μιλούσαν! Αν κάποιος τα πλησίαζε, εκείνα φώναζαν “Μπουυυυυυ” !!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι τρόμος και φοβέρα επικρατούσε παντού!!! Ο μάγος διασκέδαζε πολύ βλέποντας τους ανθρώπους να τρέχουν από τον φόβο τους! 

Μια μέρα, όμως, η Λίζα, ένα μικρό, γενναίο και αποφασιστικό κοριτσάκι που ζούσε στην άκρη του δάσους αποφάσισε πως έπρεπε να δώσει ένα μάθημα στον μάγο! Επισκέφθηκε την καλή νεράιδα και εκείνη της έδωσε μια μαγική σφαίρα. Τη συμβούλεψε κάθε φορά που θα την πλησιάζει κάτι τρομακτικό, εκείνη να του ρίχνει τη μαγική σφαίρα και να προστατεύεται. Περπάτησε, λοιπόν, μέσα στο δάσος και συνάντησε, όντως πολλά τρομακτικά πράγματα. Δέντρα με μάτια, δράκους που πετούσαν φωτιές, τρομακτικές αράχνες και μυρμήγκια!!! 

Ωστόσο, η Λίζα κατάφερε να βρει το στοιχειωμένο κάστρο του μάγου και να μπει μέσα! Το κάστρο ήταν μεγάλο!! Ανέβηκε μια στριφογυριστή, ψηλή, σκοτεινή σκάλα και μπήκε μέσα στη μεγάλη αίθουσα, όπου ο μάγος έκρυβε όλα τα μυστικά του! Είχε τις συνταγές με τα φίλτρα του και πολλά ξόρκια! Ξαφνικά, ο μάγος είδε τη Λίζα και αμέσως φώναξε τις αγαπημένες του, τρομακτικές νυχτεριδούλες, τον δράκο και το φοβερό μυρμήγκι, να την τρομάξουν και να τη διώξουν από το κάστρο! Όμως, εκείνη έβγαλε τη μαγική σφαίρα που της είχε δώσει η καλή νεράιδα και αμέσως όλα εξαφανίστηκαν! Πήγε γρήγορα να αρπάξει το μεγάλο βιβλίο του μάγου, για να μάθει τα μυστικά του και να ξεστοιχειώσει το δάσος! Ο μάγος…δεν πίστευε στα μάτια του!!! Πώς κατάφερε να μην τρομάξει η Λίζα; Από τη στενοχώρια του άρχισε να κλαίει…και να κλαίει… 

Αν και εσείς περάσετε έξω από το κάστρο του, θα τον ακούσετε! Μη φοβάστε! Δεν είναι  πια στοιχειωμένο!!! Τα μάγια…λύθηκαν! 

Τεχνικές προδιαγραφές: 

Προγραμματίσαμε τα αντικείμενά μας με οριζόντιο προγραμματισμό (σε σειρά). Βάλαμε δομές επανάληψης και χρησιμοποιήσαμε και τις εντολές των μηνυμάτων. Αυτές μας έδωσαν τη δυνατότητα να εκτελούμε ταυτόχρονα κάποιες κινήσεις (παράλληλος προγραμματισμός).  

Εργαστήρια ρομποτικής

οι εγγραφές ξεκίνησαν

Εξ'
αποστάσεως