Οι εγγραφές στο Robotakia Summer Camp 2024 συνεχίζονται!

Για αυτό το καλοκαίρι, ετοιμάσαμε για τους μαθητές μας, με πολλή αγάπη και κέφι, ένα μοναδικό Summer Camp!
Μάθε περισσότερα

Οι μαθητές της ομάδας Robotakia-Maze, δημιούργησαν ένα project χρησιμοποιώντας το ρομπότ Edison και το Scratch, λαμβάνοντας μέρος σε διαγωνισμό του Ανοιχτού Οργανισμού Τεχνολογιών (ΕΕΛΛΑΚ).

Εκπαιδευτικά οφέλη

H κεντρική ιδέα του project βασίζεται στην ιστορία του Θησέα και του Μινώταυρου από την μυθολογία προσαρμόζοντας το στο θέμα του διαγωνισμού ΕΛΛΑΚ “Τεχνητή Νοημοσύνη και Προγραμματισμός” και ολοκληρώνοντας το με μια μακέτα Λαβύρινθο. Μέσα από οκτώ εργαστήρια, τα παιδιά εξερευνούν την τεχνητή νοημοσύνη, την εφαρμογή Scratch 3.0, την τρισδιάστατη εκτύπωση και το ρομπότ Edison. Συνολικά, η πορεία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογικών θεμάτων, συνδυάζοντας τη μυθολογία με τον προγραμματισμό και τις νέες τεχνολογίες, παρέχοντας ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία, λύνοντας με διαφορετικό τρόπο τον αρχαίο ελληνικό μύθο του λαβύρινθου.

Tο project μας αναπαριστά το Λαβύρινθο από τον μύθο του Θησέα και του Μινώταυρου!

Τον μύθο αυτό πρέπει να λύσει το ρομποτάκι Edison με την βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης και να βρει την έξοδο ακούγοντας τα παλαμάκια μας χωρίς να πέσει πάνω στο Μινώταυρο. Σύντροφός του σε αυτή την διαδρομή η έξυπνη βοηθός Αριάδνη που δίνει απαντήσεις στις ερωτήσεις μας!

Τεχνικές και λειτουργίες

Τα παιδιά δημιούργησαν μια μακέτα στη οποία αναπαριστά το λαβύρινθο από το μύθο του Θησέα και του Μινώταυρου. Χρησιμοποιώντας χαρτόνια τα παιδιά έφτιαξαν τα τους τοίχους του λαβύρινθου, διακοσμητικούς κίονες και σχεδίασαν στο tinkercad και εκτυπώθηκαν στο 3d printer, ταμπελάκια με την λέξη ‘Μινώταυρος’ για τα αδιέξοδα όπου κρύβεται ώστε το Edison να κάνει την διαδρομή ως ήρωας Θησέας. Επίσης στο Scratch 3.0, προγραμμάτισαν την Αριάδνη, καθοριστικός χαρακτήρας του μύθου, ως βοηθό για να μας δώσει πληροφορίες και την λύση για να νικήσουμε το μύθο. To Edison είναι ένα ρομπότ το οποίο χρησιμοποιεί αισθητήρες, για να αλληλοεπιδράσει με το περιβάλλον. Διαθέτει 3 κουμπιά στο πάνω του μέρος: ένα έναρξης, ένα παύσης και ένα για να διαβάζει barcode. Διαθέτει επίσης, αισθητήρα αναγνώρισης γραμμής, αισθητήρα ήχου (sound sensor/ buzzer), φώτα κτλ. Για τον προγραμματισμό του Edison χρησιμοποιήθηκε η εφαρμογή Ed Blocks με τη χρήση εντολών σε μορφή εικονιδίων (icon blocks), απλές εντολές κατεύθυνσης και ο αισθητήρας ήχου διότι το robot Edison όταν ακούει τα παλαμάκια των παιδιών και κινείται. και για την βοηθό Αριάδνη η οποία δημιουργήθηκε με κάθετο πρόγραμμα στη Scratch και με την προέκταση text to speech και δίνει πληροφορίες για το πως να λύσουμε το λαβύρινθο.

Εργαστήρια ρομποτικής

οι εγγραφές ξεκίνησαν

Εξ'
αποστάσεως