Τεχνητή Νοημοσύνη – Επίλυση Αποριών

0,00

Καθαρισμός
Κωδικός: Μ/Δ Κατηγορία:

Περιγραφή

Φέτος έχουμε εισάγει στα εργαστήριά μας εφαρμογές της Τεχνητής Νοημοσύνης. Για αυτό τον σκοπό παιδιά ήδη χρησιμοποιούν μια νέα έκδοση/επέκταση της γλώσσας προγραμματισμού Scratch, που αναπτύχθηκε στα Robotakia! Είναι η  πρώτη ελληνική γλώσσα προγραμματισμού για Τεχνητή Νοημοσύνη, βασισμένη στη γλώσσα Scratch 3.0 του MIT media lab. Με την γλώσσα αυτή, οι μαθητές μας έχουν πλέον λάβει τις απαραίτητες βάσεις και έχουν ήδη υλοποιήσει τις πρώτες τους εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης.

Μέσα από μια ηλεκτρονική έκθεση μη διαγωνιστικού χαρακτήρα, οι μαθητές/τριες θα δημιουργήσουν ένα εικονικό βοηθό, είτε ατομικά είτε σε ομάδες. Τα παιδιά που θα συμμετάσχουν, θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μόνα τους τις δυνατότητες και τις λειτουργίες του εικονικού βοηθού, επιστρατεύοντας όλη τους τη φαντασία και δημιουργικότητα. Θα ακολουθήσει μία εκτίμηση του έργου τους από τους εκπαιδευτικούς μας με στόχο την ανατροφοδότηση και την επιβράβευση.

Περισσότερες πληροφορίες

Επιπλέον πληροφορίες

Τοποθεσία

, ,

Ωράριο

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,